قوانین و مقررات
قوانین ارائه خدمات شرکت میزبان وب ایرانیان
قوانین و مقررات
در این بخش قوانین و مقررات ارائه خدمات در
شرکت میزبان وب ایرانیان درج شده است که شما کاربر گرامی می بایست با مطالعه قوانین، اقدام به ثبت سفارش نمایید…
- سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) می تواند قوانین مرتبط را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر قوانین در وب سایت،در همین صفحه تغییر دهد. ما به شما توصیه میکنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید .
- پس از هر تغییر، شرکت هیچ وظیفه ای در جهت اطلاع رسانی به مشترکان نخواهد داشت و اصل بر پذیرش آن برای کلیه مشترکان قدیمی و جدید خدمات و سرویس های سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) می باشد. این قوانین به عنوان قوانین اصلی به مدت نامحدود برای کلیه مشترکان خدمات شرکت برقرار می باشد و تمامی خدمات سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) با مشترکان بر پایه همین قوانین می باشد .
قوانین طراحی سایت:
- مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود تمامی اطلاعات اولیه مانند محتوا، لوگو، نشانه ،تصاویر، مطالب، اطلاعات و …. جهت درج در سایت را قبل از ارائه طرح اولیه در اختیار سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) قرار دهد. در غیراینصورت امکان تغییر و اضافه نمودن اطلاعات و تصاویر و … مشمول هزینه جداگانه با برآورد سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) می باشد. همچنین تولید و ارائه محتوا و تصاویر و… جهت درج در سایت به هر نحو از انحاء ممکن بر عهده مشترک یا سفارش دهنده بوده و از این بابت هیچ مسئولیتی متوجه سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) نخواهد بود. در صورت عدم ارائه محتوا، نشانه،لوگو، تصاویر، مطالب، اطلاعات و…. از سوی مشترک یا سفارش دهنده ، سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) می تواند سایت را با اطلاعات و تصاویر نمونه تحویل دهد و تغییرات آن برعهده مشترک یا سفارش دهنده خواهد بود .
- مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود که پس از ثبت سفارش طراحی سایت، در قبال درخواست اضافه کردن ماژول ها و ویژگی های جدید به وبسایت خود، هزینه روز محاسبه شده توسط سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) را پرداخت نماید. (مرجع اعلام قیمت، در هر شرایطی، سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) می باشد.)
- مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود پس از تأیید طرح اولیه و یا طرح نهایی سایت خود، هر گونه درخواست تغییر که منجر به طراحی مجدد و یا تغییرات عمده در بخشی از طرح شود، هزینه آن را طبق تعرفه روز برآورد شده توسط سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) به صورت یکجا پرداخت نماید، در غیر اینصورت تمام تعهدات سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) ساقط می گردد .
- مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود محصولات/خدمات/آموزشهایی را در وب سایت خود عرضه نماید که ازجمله ممنوعات تجاری و پستی نباشد و یا محصولات/خدمات/آموزشهایی که از لحاظ قوانین و مقررات موضوعه دولت جمهوری اسلامی ایران و شرع مقدس، خرید و فروش و ارائه آن ممنوع می باشد، ارائه ننماید. مسئولیت هر نوع پاسخگویی به مراجع ذیربط یا تامین و تادیه خسارت مشتریان و مدعیان، با مشترک یا سفارش دهنده می باشد .
- مشترک یا سفارش دهنده متعهد میشود قوانین کپی رایت، تجارت الکترونیک، علائم انحصاری و اختصاری، نقض حقوق صاحب امتیاز و اثر، کالاهای ممنوعه و تقلبی را در عرضه و فروش و ارائه محصولات/خدمات/آموزشها رعایت نماید. بدیهی است در صورت عدم رعایت این بند و بروز هرگونه مشکل، مسئولیت هر نوع پاسخگویی به مراجع ذیربط یا تامین و تادیه خسارت مشتریان و مدعیان، با مشترک یا سفارش دهنده بوده و سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) هیچگونه تعهد یا مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت .
- سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) حق دارد در انتهای سایت تحول داده شده آرم و نشان خود را به عنوان طراح: ثبت نماید، و سفارش گیرنده به هیچ عنوان حق حذف آن را نخواهد داشت که در صورت حذف آرم علاوه بر اینکه سرویس دهنده حق پیگیری آن را از مراجع ذیصلاح داشته می تواند تا زمان رفع مشکل از ارائه خدمات خودداری نماید .
- پرداخت کلیه مالیات و کسورات قانونی مبلغ طراحی وب بر عهده مشترک یا سفارش دهنده می باشد و مبلغ قرارداد به صورت خالص به سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) پرداخت می گردد.
- سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) هیچ گونه مسئولیتی در قبال در اختیار قرار گرفتن اطلاعات امنیتی سایت مشترک به افراد به هر نحوی از سوی مشترک یا سفارش دهنده را ندارد .
- سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) هیچ گونه مسئولیتی در قبال نشانه هایی که توسط مشترک یا سفارش دهنده در جایی غیر از سایت رسمی سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) ثبت شده اند را نخواهد داشت .
- در صورت ثبت نشانه سایت (دامنه سایت) از طریق کارگزار، مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود که هزینه سالانه مربوط به تمدید نشانه را طبق تعرفه روز برآورد شده توسط سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) پرداخت نماید. (مرجع اعلام قیمت، در هر شرایطی، کارگزار می باشد.)
- تغییرات تمامی کدهای طراحی وب سایت توسط سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) صورت می گیرد و مشترک یا سفارش دهنده نباید تغییراتی در کدهای سایت و طراحی صفحات انجام دهد، در غیر این صورت مسئولیت مشکلات احتمالی به عهده خوده مشترک خواهد بود .
- طراحی وب سایت های سفارش داده شده تنها می تواند در یک دامنه و یک سایت نصب و فعال گردد . اگر اشتباهات تایپی در زمان اعلام دامنه و یا ساب دامنه صورت گیرد، عواقب ناشی از آن بر عهده مشترک یا سفارش دهنده می باشد . امکان تغییر و یا اضافه کردن دامنه و ساب دامنه بعد از ارسال سفارش وجود ندارد .
- مشترک یا سفارش دهنده می تواند درخواست اضافه کردن دامنه را درون توضیحات سفارش خود ثبت نماید . هزینه اضافه کردن هر دامنه مشمول هزینه جداگانه می باشد و مرجع اعلام قیمت، در هر شرایطی، سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) می باشد .
- به دلیل رعایت مسائل امنیتی تحت هیچ شرایطی، مشترک یا سفارش دهنده نمی تواند به هاست دسترسی داشته باشد . در صورت درخواست دسترسی، لینک فول بک آپ به مشترک جهت انتقال کلیه اطلاعات سایت خود به سرویس دهنده دیگر داده خواهد شد که در این صورت کلیه خدمات سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) لغو می گردد .
- در صورت انتقال اطلاعات هاست خود به میزبلنی هاست دیگر، مشترک مجاز به حذف لوگوی سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) از سایت خود نخواهد بود. در هر صورت سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) مجاز به قراردادن لوگوی خود در انتهای سایت می باشد .
- كليه حقوق علمي, مادی و معنوي طرح مطابق قانون حقوق مصنفین و مولفین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متعلق به سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) مي باشد .
- مشترک یا سفارش دهنده می تواند با پرداخت هزینه 50 برابر هزینه طراحی وب ثبت شده در سایت شرکت حقوق مادی و معنوی اثر را به خویش منتقل نماید و در اینصورت سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) متعهد می گردد تحت هیچ شرایطی از طرح ارائه شده در این سفارش طراحی وب، برای شخص ثالث استفاده ننماید. در هر صورت سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) مجاز به قرار دادن لوگوی خود در انتهای سایت می باشد .
- هرگونه درخواست مشترک یا سفارش دهنده برای تغییر در وضعیت سفارش به عنوان شخصی سازی تلقی می گردد . هزینه شخصی سازی طراحی وب سایت ها بنابر مدت زمان کاری و نوع برنامهنویسی و ماژولهای درخواستی از 2۰۰ هزار تومان تا 500 میلیون تومان (برنامه نویسی یک پورتال سازمانی پیشرفته) هزینه دربردارد که مرجع اعلام قیمت، در هر شرایطی، سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) می باشد .
- نحوه پرداخت هزینه ها ، تسویه حساب ها و شرایط مالی در طبق توافق سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) با مشترک می باشد. در صورت درخواست افزودن امکان جدید و یا شخصی سازی، مشترک یا سفارش دهنده باید مبلغ فاکتور اعلامی از سوی سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) را به صورت کامل تسویه نماید.
- خدمات سئو و بهینه سازی به هر شکل شامل هزینه جداگانه و خارج از هزینه پرداختی مشترک بابت طراحی سایت و قوانین طراحی وب سایت می باشد. مرجع اعلام قیمت و هزینه خدمات سئو و بهینه سازی مطابق نظر واحد فنی سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) می باشد .
- خدمات سئو و بهینه سازی به هر شکل شامل هزینه جداگانه و خارج از هزینه پرداختی مشترک بابت طراحی سایت و قوانین طراحی وب سایت می باشد. مرجع اعلام قیمت و هزینه خدمات سئو مطابق نظر واحد فنی سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) می باشد .
- حذف کپی رایت از انتهای سایتهای طراحی شده توسط سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) خلاف قوانین بوده و مشترک متخلف موظف به پرداخت ۲ میلیون تومان خسارت به سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) و بازگرداندن کپی رایت به سایت خود می باشد . در غیر اینصورت خدمات و سرویسهای ارائه شده به مشتری قطع خواهد شد و موضوع از طریق مراجع ذیصلاح قانونی و قضایی، پیگیری خواهد شد .
- هرگونه سوء استفاده از سرویس ها و قالب ها توسط مشترک یا سفارش دهنده باعث باطل شدن لایسنس وی خواهد شد . بلافاصله کلیه سرویسهای ارائه شده به مشترک یا سفارش دهنده قطع و موارد از طریق مراجع ذیصلاح قانونی پیگیری می گردد .
- پس از اتمام زمان پشتیبانی رایگان، مشترک موظف است یکی از پلن های پشتیبانی سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) را برای سایت خود فعال نماید، در غیر این صورت مسئولیت مشکلات احتمالی در زمان فعال نبودن پلن پشتیبانی کاملاً متوجه خود مشترک می باشد و سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) مسئولیتی نخواهد داشت .
- در صورت عدم تمدید پلن پشتیبانی، وظیفه پشتیبانی و رفع اشکالات فنی از سرویسدهنده به هر صورت و به هرشکل، ساقط می گردد و خدمات پشتیبانی به مشترک یا سفارش دهنده قطع می گردد.
- خدمات ثبت و تمدید دامنه فقط به صورت سالانه و میزبانی هاست به صورت ماهانه و سالانه از سوی سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) ارائه می گردد و مشترک موظف است یک هفته پیش از سررسید قرارداد هزینه تمدید را مطابق قیمت روز که توسط سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) اعلام می گردد، پرداخت نماید. در صورت عدم پرداخت در موعد مقرر، مشکلات به وجود آمده متوجه مشترک یا سفارش دهنده خواهد بود .
- شرایط ثبت سفارش طراحی وب سایت از نوع لازم الاجرا تلقی شده و امکان فسخ ندارد . و مشترک یا سفارش دهنده موظف به تسویه کل مبلغ می باشد و در صورت استنکاف از تسویه حساب کل مبلغ، سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) می تواند از طریق مراجع قانونی ذیصلاح نسبت به دریافت کل مبلغ سفارش اقدام نماید .
- در صورت بروز هرگونه اشکال به علت وجود فورس ماژور طبق تعاریف سازمان برنامه و بودجه (از قبیل سیل، زلزله، جنگ، اعتصاب و غیره) طبق قوانین حاکم بر جامعه عمل خواهد شد. در مواردي كه به علل ناشي از شرايط قهري (شرايط خاص) كه رفع آن خارج از حيطه توانايي و اقتدار طرفين باشد و انجام بخشي از سفارش و يا تمام آن غيرممكن گردد، هيچ يك از طرفين حق مطالبه خسارت وارده را نخواهد .
- کلیه خدمات پشتیبانی، اطلاعیه های سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان)، خدمات مالی و تمدید سرویس ها و خدمات و محصولات، درخواست های جدید، تغییرات و … فقط از طریق پورتال مشتریان 24 ساعته که آدرس آن در سایت رسمی شرکت میزبان وب ایرانیان منتشر و به صورت آنلاین در دسترس است، قابل ارائه می باشد و مشترک فقط از همین طریق می تواند امور خود را پیگیری نماید. بدیهی است در صورت عدم رعایت ، خدمات پشتیبانی کان لم یکن می گردد .
- کلیه دانش فنی، سخت افزار ، نرم افزار و… لازم جهت استفاده از برنامه های ارائه شده و مدیریت وب سایت ها و پورتال ها بر عهده مشترک یا سفارش دهنده بوده و از این بابت هیچ مسئولیتی متوجه سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) نمی باشد .
- در صورت گذشت بیش از 3 روز کاری از زمان تأیید طرح نهایی از سوی مشترک یا سفارش دهنده یا نماینده مشترک و عدم تسویه مرحله نهایی، سرویسدهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) می تواند سفارش را یکطرفه فسخ و وجه پرداختی مشترک را به عنوان حق الزحمه خود در نظر بگیرد. اجرای مجدد طرح با پرداخت 20 درصد مبلغ کل قرارداد به عنوان خسارت از سوی مشترک، امکان پذیر است .
- در صورت عدم همکاری مشترک جهت ارسال اطلاعات جهت تکمیل سایت و گذشت یک هفته از درخواست سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) مبنی بر ارسال اطلاعات سرویس دهنده می تواند سفارش مشترک را یکطرفه فسخ نموده و وجه پرداختی مشترک را به عنوان حق الزحمه خود در نظر بگیرد .
- در صورت تسویه کامل هزینه سفارش، و یا تحویل کار توسط سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) در صورت پرداخت اقساطی پیش از تسویه کامل سرویس دهنده می بایست طبق هماهنگی با سفارش دهنده، طی یک جلسه آموزشی به صورت تلفنی ، نحوه مدیریت سایت را آموزش داده و اطلاعات لازم را در اختیار وی قرار دهد .
- مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جداً خودداری نماید .
- مشترک یا سفارش دهنده موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید و در غیر این صورت برای دریافت خدمات پاسخگویی از کارشناسان پشتیبانی می بایست مبلغ: 2 میلیون تومان را جهت جریمه بابت رعایت نکردن اصول اخلاقی به سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) پرداخت نماید .
- طبق ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی، هر کس به کارمندان دولت، موسسات و شرکتها در حین انجام وظیفه توهین نماید، از ۳ الی ۶ ماه حبس یا ۷۴ ضربه شلاق و ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم میگردد. در صورتیکه مشترک یا سفارش دهنده اقدام به توهین ، فحاشی و ناسزا به هر شکل و هر نحو بنماید قرارداد او به طور یک طرفه فسخ و مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد. طبق قانون سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) حق شکایت و پیگیری قانونی از طریق مراجع ذیصلاح را برای خود محفوظ می داند .
- کلیه خدمات پشتیبانی از طریق تیکت پورتال مشتریان سایت رسمی سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) می باشد و پشتیبانی آنلاین برای مشترکی که پلن پشتیبانی از نوع "پلن نقره ای"و یا "پلن طلایی" را در پورتال خود فعال داشته باشد صورت می گیرد و صرفاً در موارد خاص به تشخیص سرویس دهنده (شرکت میزبان وب ایرانیان) به صورت تلفنی انجام خواهد شد .
- مشترک یا سفارش دهنده موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل مشترک یا سفارش دهنده تسریع گردد .
- مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود که در تمامی تیکت های پشتیبانی موضوع تیکت را به درستی و کوتاه یادداشت نماید و از ارسال عناوین همچون “سوال” ، “مشکل” ، “درخواست” ، “خواهش” ، “انجام کارها” ، “پیگیری” ، “نارضایتی” ، “تشکر” و …. اکیداً خودداری نماید. در صورت تکرار موارد از سوی مشترک یا سفارش دهنده، سرویس وی بدون اطلاع قبلی، به طور کامل قطع می گردد و هیچ پاسخی از سوی مشترک یا سفارش دهنده مسموع نخواهد بود .
- مشترک یا سفارش دهنده اهمیت تیکت را بایستی با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند و نبایستی بدون دلیل اهمیت “زیاد” را انتخاب کند. اهمیت "زیاد" تنها برای مواردی اعم از Down بودن سرور، در دسترس نبودن سرویس و… می باشد .
قوانین میزبانی هاست:
- کلیه کاربران موظف هستند با اطلاعات صحیح اعم از نام حقیقی و حقوقی بصورت دقیق و با آی پی ایران بدون استفاده از هر نوع وی – پی – ان در سایت عضو شوند .
- کلیه کاربران باید به قوانین احراز هویت واقف باشند بعد از خرید هر سرویس یا هر سفارش کاربران موظف هستند نسبت به ارسال تصویر واضح و دقیق از کارت ملی خود به بخش فروش از طریق تیکت اقدام نمایند؛ لازم به ذکر است کارت ملی ارسالی باید با مشخصات صاحب کارت تراکنش انجام شده یکسان باشد و در صورت عدم تطبیق کارت ملی با مشخصات صاحب حساب سفارش تحت هیچ شرایط فعال و ارسال نخواهد شد .
- تحت هیچ شرایط با کارت های اعتباری و کارت های هدیه اقدام به پرداخت و ثبت سفارش نکنید ؛ در صورتی که کارت بانکی پرداخت کننده فاقد مشخصات هویتی و مرتبط با کارت ملی ارسالی باشد به هیچ عنوان سفارشی فعال و تحویل داده نخواهد شد , حتما به این نکته توجه کنید بعد از خرید نیاز است تا کارت شناسایی صاحب کارت بانکی پرداخت شده جهت احراز هویت ارسال شود .
- قبل از ثبت سفارش و خرید هر گونه سرویس و خدمات حتما از طریق لینک مشاوره قبل از خرید سوالات و مشاوره قبل از خرید خود را مطرح نمایید ؛ امکان مغایرت در هزینه سرویس ها بدلیل نوسانات نرخ ارز و همچنین عدم ارائه خدمات در زمان فعلی ممکن است وجود داشته باشد، حتماً از طریق لینک مشاوره قبل از خرید نسبت به استعلام قیمت و موجودی سرویس ها اطمینان حاصل نمایید .
- درخرید هر نوع سرویس دقت کافی داشته باشید , هیچکدام از سرویس ها اعم از دامنه و هاست، بعد از تحویل و فعالسازی امکان لغو شدن و بازگشت وجه را نخواهند داشت، کاربران موظف هستند قبل از خرید هر سرویسی از طریق تیکت اقدام به مشاوره قبل از خرید نمایند و با مطالعه قوانین و اطلاع از شرایط سرویس از خرید خود مطمئن باشند و در صورت نادیده گرفتن این موارد هرگونه خرید اشتباه به عهده خود مشتری می باشد و تحت هیچ شرایط امکان لغو سرویس خریداری شده وجود نخواهد داشت .
- در بخش شماره تماس های تلفن ثابت و تلفن همراه بسیار دقت کنید , شماره ای را وارد کنید که همیشه در دسترس باشد و امکان تماس تلفنی و ارتباط وجود داشته باشد , در بخش شماره همراه شماره ای را درج کنید که پیامک اطلاعیه و فاکتور از سایت به شماره شما ارسال شود , ( 1- با اعداد انگلیسی حتما وارد شود ، از وارد کردن شماره با اعداد فارسی خودداری کنید پیامک ارسال نخواهد شد، 2- از وارد کردن شماره های رایتل خودداری کنید , شماره های رایتل امکان دریافت پیامک سازمانی را ندارند ) ؛ در صورت عدم رعایت این موارد و عدم دریافت اطلاعیه و یا صدور فاکتور از طریق پیامک مسئولیت هرگونه بروز مشکل به عهده خود کاربر می باشد .
- در مواردی که نیاز به پشتیبانی دارید اعم از مشکلات در سرویس ها و سایر موارد فقط و فقط از طریق ارسال تیکت با اکانتی که سرویس خریداری شده می بایست تیکت به بخش مربوطه ارسال شود ؛ از هرگونه تماس تلفنی برای موارد پشتیبانی لطفاً خودداری نمایید .
- در کلیه سرویس های میزبانی، مشترکینی که بصورت بلند مدت اقدام به تمدید می کنند باید به این نکته توجه داشته باشند، موارد و مشکلاتی که ممکن است در کلیه سرویس ها بصورت طبیعی همچون مشکلات سخت افزاری، از کار افتادن هارد سرورها و… بوجود بیاید شرکت میزبان وب ایرانیان مقصر این موارد نمی باشد و فقط وظیفه حل و پیگیری مشکلات از سمت دیتاسنتر یا ارائه دهنده اصلی را دارد و در این موارد تحت هیچ شرایطی امکان لغو سرویس بلند مدت وجود نخواهد داشت و مشتری قبل از خرید یا تمدید سرویس بلند مدت باید به این نکات توجه کافی را داشته باشد .
- مشترکینی که به موقع نسبت به تمدید سرویس های خود اقدام نمی کنند و بعد از اتمام دوره و مسدود سازی سرویس نسبت به پرداخت صورتحساب و تمدید سرویس اقدام میکنند توجه داشته باشند فعالسازی سرویس تعلیق شده ممکن است ساعاتی زمان ببرد ( 10 دقیقه الی 12 ساعت ) ، در صورتی که نسبت به پرداخت اقدام کردید و بیش از 6 ساعت سرویس فعال نشد میتوانید به بخش پشتیبانی نسبت به رفع تعلیق سرویس درخواست ارسال نمایید ، همچنین توجه نمایید که از طریق بخش افزودن وجه میتوانید حساب کاربری خود را شارژ نمایید که در هر دوره با رسیدن زمان سررسید و صدور صورتحساب ، سرویس شما با استفاده از اعتبار حساب کاربری بصورت خودکار تمدید شود .
- زمان رسیدگی به تیکت ها بین 10 دقیقه الی 12 ساعت می باشد , از ارسال تیکت تکراری و پاسخ مکرر به تیکت جداً خودداری نمایید.
- تمامی کاربران توجه نمایند در صورتی که در تیکت های ارسالی ادب رعایت نشود و کلمات توهین آمیز و الفاظ رکیک ارسال شود شرکت حق مسدود سازی اکانت کاربری کاربر متخلف به همراه سرویس را خواهد داشت و از طریق مراحل قانونی توسط وکیل رسمی شرکت این موارد پیگیری خواهد شد .
- سرویس های خریداری شده که به هر دلیل فعال نمی شوند اعم از نقص در مدارک احراز هویت , نقص در پیکربندی سفارش ثبت شده و … ؛ مبلغ پرداختی در اکانت کاربری مشترک اعتبار خواهد شد و فقط با دستور قضایی و یا پلیس فتا امکان واریز به حساب امکان خواهد داشت .
- قوانین درج شده برای تمامی سرویس ها می باشد و در صورت عدم رعایت و بروز مشکلاتی که باعث آسیب رسیدن به سرویس ها و یا متضرر شدن مجموعه شود تخلف انجام شده بصورت قانونی توسط وکیل رسمی شرکت مورد پیگیری قانونی قرار خواهد گرفت .
قوانین خرید هاست
- در انتخاب و خرید هاست میزبانی دقت کافی را داشته باشید و قبل از خرید در صورتی که اطلاع کافی از مناسب بودن نوع سرویس ندارید حتما از طریق ارسال تیکت با بخش فروش مشاوره دقیق کنید و از سازگار بودن و یا پاسخگو بودن نوع سرویس برای مصرف وبسایت شما دقت کافی را داشته باشید .
- کلیه کاربران دقت کافی داشته باشند استفاده از هاست میزبانی به عنوان ربات تلگرام یا هر نوع اسکریپت و ربات پرمصرف تخلف محسوب میشود و در صورت مشاهده فورا سرویس مسدود خواهد شد .
- استفاده از هاست میزبانی اشتراکی برای سایتهای پرمصرف و پرترافیک که نیاز به سرور مجازی یا اختصاصی دارند تخلف محسوب میشود و در صورت مشاهده یا ایجاد اختلال در سرور اصلی فوراً و بدون اطلاع قبلی یوزر متخلف جهت جلوگیری از بروز مشکل در روند کار سرور اشتراکی مسدود خواهد شد .
- هر نوع استفاده خلاف قوانین اعم از بارگذاری سایتهای شرط بندی فوتبال , فیشینگ , سایتهای غیر اخلاقی تخلف محسوب میشود و در صورت مشاهده فورا سرویس متخلف مسدود خواهد شد و اطلاعات خریدار در اختیار پلیس فتا و مراجع قضایی قرار خواهد گرفت .
- لغو سرویس و بازگشت وجه سرویس های میزبانی وب فقط در صورتی که سرویس دارای نقص باشد امکان پذیر است، سرویس های میزبانی شرکت میزبان وب ایرانیان تحت هیچ شرایط امکان تست و لغو نخواهند داشت و در صورتی که کاربر سرویس خریداری کند قبل از خرید می بایست از طریق مشاوره با بخش فروش , مشاوره کامل کرده باشد و از شرایط و مقررات سرویس اطلاع کافی داشته باشد .
- کلیه سرویس های میزبانی وب شرکت میزبان وب ایرانیان باتوجه به استاندارد های روز و شرایط مورد نیاز اسکریپت های رایج مانند , وردپرس , نیوک , جوملا , phpfox , شیرترانکیس و … تنظیم شده و تست شده و هر سرویس هاست اشتراکی که در اختیار مشتریان قرار میگیرد میزبان چندین نوع اسکریپت مختلف بوده و عدم سازگاری سایت با سرویس میزبانی میتواند ناشی از عدم نصب صحیح و یا نقص در محتوای اسکریپت و سایت باشد .
قوانین طراحی گرافیک:
- شخصی که فرم را با مشخصات خود پر کرده، از این پس كارفرما نامیده میشود از سوی دیگر شرکت میزبان وب ایرانیان مجری نامیده میشود .
- کل مبلغ در زمان ثبت سفارش توسط کارفرما به مجری پرداخت میگردد .
- تحویل طرح از زمان ارائه توضیحات توسط کارفرما پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه طراحی به مجری به مدت قید شده در صفحه طراحی گرافیک شرکت می باشد .
- زمان بررسى و اظهار نظر و تأييد نمونه اوليه توسط كارفرما حداكثر به مدت 3 روز کاری میباشد .
- در صورت طولانی تر شدن زمان بررسی و تأیید کارفرما، به منزله عدم تایید طرح های ارائه شده تلقی شده و مبلغ پرداختی به عنوان حق الزحمه مجری در نظر گرفته می شود .
مراحل اجرای طرح
- ثبت سفارش، پرداخت هزینه و ارائه اطلاعات مربوط به طراحی، از طریق تیکت به دپارتمان پشتیبانی توسط کارفرما
- طراحی اولیه سفارش ثبت شده توسط مجری و ارائه به کارفرما
- تأیید یکی از طرح های اولیه ارائه شده و یا اعمال نظر کارفرما در خصوص یکی از طرح های ارائه شده
- اعمال تغییرات احتمالی کارفرما بر روی طرح های اولیه ارائه شده توسط مجری و تأیید نهایی طراحی اولیه
- تایید کلیه اطلاعات تکمیلی (از قبیل متون، تصاویر، لوگو و...) مورد نیاز طراحی توسط کارفرما
- تکمیل طراحی و ارائه طرح نهایی به کارفرما
تعهدات مجری
- مجری متعهد می گردد در صورت دریافت کلیه داده ها و موارد مورد نیاز در طراحی ، مورد طراحی را حداکثر در مدت زمان ذکر شده در بخش طراحی گرافیک تحویل نماید .
- مجری متعهد می گردد طبق مراحل اجرای طرح، مراحل را به پایان رساند. در صورت عدم تایيد طرح، توسط کارفرما مبلغ دریافتی به عنوان حق الزحمه لحاظ می گردد و عودت نمی گردد لذا کارفرما می بایست قبل از ثبت سفارش از توانایی مجری در اجرای طرح دلخواه اطمینان حاصل نماید، همچنین در صورت عدم تأیید هیچ یک از طرح ها، هیچ گونه فایل یا عکس از طراحی های انجام شده در اختیار کارفرما قرار نخواهد گرفت. وکارفرما حق هیچ گونه استفاده از ایده ها و طرح های ارائه شده توسط مجری را ندارد .
- كلیه اطلاعاتى كه توسط كارفرما به عنوان اطلاعات محرمانه در اختيار مجری گرافيك قرار می گیرد از سوی مجری محرمانه تلقی می گردد و مجری گرافيك موظف به حفظ و نگهدارى اطلاعات داده شده بوده و حق انتقال به غير را ندارد .
تعهدات کارفرما
- کارفرما متعهد می گردد کلیه اطلاعات مورد نیاز طراحی را در اختیار مجری قرار دهد، بدیهی است در صورت عدم تحویل اطلاعات و تصاویر صحیح مورد نیاز در طراحی به طراح، مجری هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تحویل به موقع مورد سفارش داده شده در مدت زمان ذکر شده بر عهده نخواهد داشت .
- چنانچه چند نمونه اولیه طراحى توسط مجری گرافيك جهت بررسى به كارفرما ارائه گردد، كارفرما پس از انتخاب نمونه اوليه مناسب، ملزم به بازگرداندن تمام نمونه هاى ديگر به مجری گرافيك بوده و هیچ گونه حق مالكيتى نسبت به ساير نمونه ها نخواهد داشت .
- چنانچه بعد از تأييد نمونه اوليه كه به تأیید طرفين رسيده است، كارفرما انجام تغييراتى را در نمونه اوليه درخواست نمايد، ملزم به پرداخت هزينه اى مرتبط بر انجام تغييرات كه توسط مجری گرافيك اعلام می گردد می باشد .
- چنانچه کارفرما پس از تأیید اولیه طرح، به هر دلیلی و در هر مرحله ای درخواست فسخ نماید، مبلغ دریافتی به عنوان حق الزحمه مجری تلقی می گردد .
- حداکثر فرصت اعلام نظر کارفرما در خصوص تأیید طرح های ارائه شده در مراحل اجرای طرح، دو روز کاری می باشد. بديهی است عدم اعلام نظر توسط کارفرما در مهلت اشاره شده به معنی تأييد آن مرحله خواهد بود. ضمناً حداکثر میزان اعمال تغییرات بر اساس آن چیزی است که در جزئیات پلن های طراحی قید گردیده، و تغییرات بیشتر مستلزم ایجاد صورتحساب جداگانه می باشد .
- پرداخت کلیه کسورات قانونی مبلغ سفارش بر عهده کارفرما می باشد و مبلغ سفارش به صورت خالص به مجری پرداخت می گردد و کارفرما موظف به تحویل کلیه اسناد پرداختی به مجری میباشد .
- کلیه مطالب مورد نیاز ارائه شده از سوی کارفرما (ارائه تصاویر، طرح لوگو، متون ارائه شده، غلط املایی و...) به عهده ی کارفرما بوده و مجری هیچ گونه مسئولیتی در قبال این گونه مسائل ندارد .
قوانین سامانه پیام کوتاه:
قوانین استفاده از سامانه
لطفا قوانین و شرایط را با دقت مطالعه فرمائید، هنگام استفاده از تمامی خدمات شرکت میزبان وب ایرانیان موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام مینمائید. علاوه بر این مفاد، شرکت میزبان وب ایرانیان به عنوان یک وبسایت و سرویس ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت مینماید .
مدارک مورد نیاز
جهت فعالسازی پنل اس ام اس موارد زیر الزامی است !
- اسکن کارت ملی
- ثبت یک شماره کارت بانکی (جهت احراز هویت برای فعالسازی خطوط اشتراکی)
قوانین استفاده از سامانه
به شرایط زیر دقت نمایید !
- خریدار باید به سن قانونی رسیده باشد.
- درصورتیکه مدارک کامل نباشد امکان داشتن خط در پنل وجود ندارد.
- تمدید پنل کاربری برای کاربران فعال رایگان می باشد.
- طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی و باتوجه به بند الحاقی تبصره 6 لایحه بودجه سال 1401، مبلغ 30 ریال "در زمان ارسال" به مبالغ فوق اضافه می گردد .
- امکان فسخ پنل پس از یک ماه امکان پذیر نمی باشد و در صورت فسخ پنل کمتر از 1 ماه هزینه خطوط ثبت شده کسر و مابقی بازگشت داده میشود.
- به دلیل اینکه شارژ خریداریشده به پیامک تبدیل میشود امکان بازگشت شارژ وجود ندارد.
- امکان ارتقاء پنل با شرایطی وجود دارد که می توانید از طریق تیکت شرایط را دریافت نمایید .
- دارنده پنل نمایندگی موظف است مدارک کاربران را کامل آپلود نموده و پیامهای کاربران را مانیتورینگ نماید. (در صورت تخلف زیرکاربر ، مدارک کاربر اصلی به پلیس فتا اعلام میگردد).
قوانین ارسال پیامک
به شرایط زیر دقت نمایید !
- قوانین ارسال پیامک را در بخش قوانین سامانه خود پنل پیامک مشاهده نمایید.
رعایت قوانین الزامی است !
کاربر گرامی لطفاً قبل از اقدام به سفارش قوانین فوق الذکر را مطالعه نمایید…
کاربران درباره ما چه می گویند ؟
نظرات کاربران
سپاس از شرکت میزبان وب ایرانیان . پشتیبانی عالی ، محترم و با حوصله .سرعت پاسخگویی بسیار سریع . به بقیه هم استفاده از خدمات این شرکت رو پیشنهاد میکنم. با تشکر

سرکار خانم سهیلا محبت
مدیر: پینک گالریاز گروه متخصص و حرفه ای شرکت میزبان وب ایرانیان خیلی ممنونم، سایت ما خیلی عالی شده واقعاً، علاوه بر کیفیت سایت صبر و برخورد عالی شما باعث میشه آدم از نتیجه کار رضایت کافی رو داشته باشه، من به شخصه راضی هستم و به همه معرفی می کنم شرکت شما را .

سرکار خانم فاطمه فرتاش
مدیر: اف تیریشرکت میزبان وب ایرانیان با خدمات متنوعی که ارئه میده پشتیبانی خیلی خوبی هم داره ، هاست پر سرعتی رو ارائه میده با آپتایم بالا ، پیشنهاد می کنم از خدماتشون استفاده کنید .

جناب آقای علی ابراهیمی
مدیر: بیلبوردچیمن از شرکت میزبان وب ایرانیان بابت طراحی فوق العاده سایتم ، بسیار متشکرم ، صبورانه تمام درخواست هامو به بهترین شکل ممکن برای طراحی سایت انجام دادند همچنین بعد از اتمام سایت، تیم پشتیابی با حوصله من رو همراهی می کنند .

سرکار خانم مریم باقرزاده
مدیر: ریلکس شاپشرکت میزبان وب ایرانیان به من کمک کرد تا اهداف شغلی خودم رو ارتقاء بدم ، سایت رو با سلیقه خودم طراحی کردن، خیلی سریع لود میشه ، پشتیبانی سایت هم سریع ، دقیق و منظم هست .
